bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: 1. Januari 2013

01 januari 2013

1. Januari 2013

Och nytt kapitel. Mål och mindre mål sättas upp för en själv. Varför? För några år sedan träffade en människa som satte min hjärna att tänka, de var kanske inte kärlek vid första ögonkastet men fick mig öppna ögonen. Vilken vänskap som byggdes upp som gick över till kärlek.

Jag har haft mina tankar tror mig, men som var då, osäker, vill inte såra någon, vågade inte vara annorlunda så träffade jag just min annorlunda typ och jag fick äntligen vara mitt annorlunda jag. Jag själv! Låter att någon styr och ställer i mitt liv. Nej, tvärtom fick mig att tänka. Och idag mår jag bra, klart ibland är det en stora utmaningar. Vi haft utmaningar att kanske bli acceptera speciellt han. Läs rätt fakta eller besöka, fråga före döma en person. Vi är olika.

Men det jag vill komma till är när självförtroende växer så växer också en själv och att acceptera. I'm doing this for me är att jag gör det jag vill och för mig själv. Valde bort alkoholen för 2 år sedan och då var det bara fest, drinkar m.m. Det var bästa jag har gjort någon gång i mitt liv and I was doing it for me och endast för mig. Min kille slutade också. Togehter we are strong och jag vill dela varje sekund med dig. <3

Träningen gick bättre, jag mådde mentalt bättre. Senaste åren har jag tänk vad jag stoppar i mig och senaste halvåret, har jag tappat lite till såg jag när jag fick lova köpa nya byxor. Positiv absolut.

Nya utmaningar kommer och det jag vill komma med är att DO IT FOR YOURSELF. Alla har ett val.
Vilket är ditt val? Att må dåligt vill ju ingen, så feel good.


Bokad just en resa till Sthlm, mera info kommer. IIIK! Spännande! :)

Får lova ta på galonbyxor idag för att vistas ute

Kram/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar