bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningsveckan

14 januari 2013

Träningsveckan

Lite svårt att hitta någon sal i Malax spec. i skolorna men ska ge ett nytt försök på någon annat ställe. Har ni förslag på där man kan vara så säg gärna till.

Träningsveckan som jag har planerat ser ut så här:

Måndag: Pilatesinspirerad motion i Övermalax (det vill säga snart ;))
Tisdag: Piloxing (insturerar) + baksida lår och rumpa (egen träning)
Onsdag: Pilatesinspirerad motion + Piloxing (Malax och Helsingby)
Torsdag: Närpes kväll så Step/muskel och pilatesinspirerad motion försöka klämma in egen träning framsida ben
Fredag: vila
Lördag: hel kroppsträning
Söndag: Piloxing + överkroppsträning

Instrurera och försöka kläm in egen träning också för det behövs! Så let's go!


PEACE/A

2 kommentarer:

  1. Ser bra ut, om jag bara orkar kommer jag på din Piloxing-timme imorgon tisdag! Vore så kul att träffas! :) Men jag jobbar också respa 06:30-14:00 samma dag. Så om som sagt krafterna räcker kommer jag på din timme. Jihuu! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Oj va kul det skulle vara om du kom! :) hoppas hoppas ;)

      Radera