bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ändringar i schema, DENNA VECKA

28 januari 2013

Ändringar i schema, DENNA VECKA

Bara denna vecka ser lite annorlunda pga. att jag kommer att åka stockholm på torsdag och några timmar faller bort från schema så den ser ut så här:

Måndag: Pilatesinspirierad motion
Tisdag: Piloxing på Lady Line
Onsdag: Pilatesinspirierad motion i Malax och Piloxing i Helsingby
Torsdag: inga klasser i Närpes
Söndag: Ingen Piloxing men BodyCombat med Janna istället på Lady Line.

Förra veckans träning:
2 benpass
3 Piloxing
3 Pilatesinspirerad motion
1 StepBody
1 inövad BodyPump lektion+överkroppsträning

Musklerna har känt  väldigt varma förra veckan så 2 dagars vila, känns riktigt bra då för jag kände mig lite påkörd i musklerna och då behöver kroppen vila för att orka igen. 

Så de klasser som faller bort kom ihåg att vi kör på följande vecka som vanligt med mera inspiration! :)

Min egna träning kommer att se lite annorlunda ut den här veckan eftersom en hel helg med träning men minst en styrketräning skall jag har genom gått före veckan slut och 2 ordentliga vilodagar, med mycket bra mat. :)

Hur planera ni er vecka eller kör ni spontant? :)


Lovely Love
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar