bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Malax se hit!

13 januari 2013

Malax se hit!

Eftersom kom på nu när jag skall börja hålla kurser att jag har en lucka ledig Måndagar kl. 18-19 för att kunna hålla en gymnastik kurs via mitt företag i Malax någonstans.

Nu är det så Övermalax skola är upptagen under den tiden men jag jobbar på att hitta en sal och finns det tillräckligt intresserade att vill komma med och svettas en timme så, kommentera här på bloggen eller ta kontakt via email: ann.franzn@gmail.com eller tel. 0405691763 och så finns jag ju på facebook.

De kurser som jag har till förslag är:

Piloxing: Pilates, boxning och dans i ett ända pass. Intervall träning så sätter din styrka på prov, fokusering, balans och core. Man kan bränna upp till 800 kalorier på den här timmen. Kom ut ur bekvämlighets zonen och ha roligt! Knä vänligt pass för att vi använder inte höga hopp i passet.

Shape: är ett pass som vi varvar styrka med kondition. det vi behöver 2 och 3 kg hantlar med.

Så jag ser framemot att höra från er! Har ni några andra förslag så säg till. :)

Kram/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar