bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Girl on fire

08 januari 2013

Girl on fire

Igår under träningen kände jag att jag fokusera på de jag gjorde, det brände i benen men jag tänkte några till, du orkar. Att peppa sig själv inte så lätt men när man fokuserar på ett mål så är det lättare och jag är faktiskt glad att vakna upp av att vara styv i rumpan! Överraskande så orka jogg/springa på löpbandet igår, det kan man säga var höjdpunkten för att orka betyder inte alla gånger flåset utan att hålla kroppen i en fin position och inte höftböjaren ger upp. Känns lite av den idag men jag tog en ordentlig stretchning igår. Musiken i öronen hjälper en väldigt mycket ibland för att få som många kalla beast mode on! Kände sig stark och tuff.

Under träningen skall behöva ha ett block med sig alla fall i min situation för det kommer en massa ideér upp i min lilla hjärna och alla fastnar inte varje gång så därför.

Hitta en riktigt bra tanke att tänka för att få en positivare kroppsideal om sig själv den är på engelska men läs och njut. :)

Källa: pinterest
Ny vår schema för både Wasa Sports Club och Lady Line har börjat denna vecka så river igång med Piloxing ikväll kl. 16.30! Kommer att ha några deltagare som prova på och sen en spännande intervju, mera info kommer sen. 

Be positive, Be You!
/A




2 kommentarer:

  1. Härligt inlägg! Be positive, be you -det tar jag med mig! :) Va kul att du hade en så bra träning och t.om orka springa på band med god teknik. You GO girl!! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det! :) Tack snygging! Vi kört hårt! Kram

      Radera