bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Inför Stockholms resan

24 januari 2013

Inför Stockholms resan

Om en vecka sitter jag och två andra snyggingar på planet till stockholm och The freaking Nike Blast! Jag dör lite av spänningen, känner hur bullra med musik, så mycket människor och inte tala om inspiration. Jag skall dela med tips och vad jag tänkte göra före och vilka klasser jag tänkte på och varför.

ska vi börja med Nike Blasten? :)
ett klipp från ifjol jag hittade på youtube där jag minns jag stod brevid grundaren NTC(Nike training club)-appen Marie Purvis, vilken snygg kvinna säger jag bara.

Mina klasser för i år:

Lördag:
Föreläsning
Mojo Flex- Monika Björn, har förkoreografisk yoga koncept namn Mojo lifestyle. Träna sin flexibilitet, mobilitet under klassen, så man orkar med andra klasser också! :)
Strip Bed-Åsa Eriksson, master trainer för Nike och sh'bam utbildare, gillar starkt hennes attityd och dans. Så tror jag inte den här klassen kommer att bli besvikelse. Hot, sassy and yet classy.
Calvinography-Calvin Wiley, sett många hans aerobic/dans timmar på youtube, va så nära till att åka till münchen för några dagar på hans workshops. Show, art and drama.
Step a la French-Jessica Mellet, fransyska på stepbrädan. Hon kommer att köra symmetrisk step, med energisk dans och house musik med ett flow.
Garuda-Magnus Ringberg, Garuda är pilates, yoga inspirerad träning som t.ex. Madonna tränar och är utvecklad av hennes PT James D' Silva.

Jag vet det blev mycket dans detta år också, hade vill gå på några andra klasser men tyvärr fullbokad ganska snabbt och så vill jag gå på klasser som är annorlunda, utmanande och inspirerande

Söndag:
Steptastic- romanen Per Markussen, dans på stepbrädan
Nike Free Style-flera instruktör, dans på hög nivå? :)
Föreläsning
Soma-Cecilia Gustafsson, styrka,flexibiltet och cardio, nyhet inom holistisk träning. Enligt mig blir det intressant eftersom jag har länge varit in på hennes banor och vill testa en av hennes koncept.
Power art-FLEX-Steve Gotter, amerikanare som är Founder and Director of the International Kettlebell, styrka och flexibilitet, kroppsvikt, minskar på skador. 
Up your' ography- dans med två New york bor, Calvin Wiley och Martin Foster. Helt enkelt dansavslutning på Blasten. Martin Fosters klass ifjol var bra och två dansare ihop med så häftig attityd, den kommer att bli en dansfest helt enkelt.

På kommande: tips och vad jag vill göra, äta i stockholm.

På återseende snyggingar!
/A

2 kommentarer:

  1. Aww jag dör av excitement jag med! Det kommer bli så fruktansvärt kul! LÄNGTAR <3 Trevligt inlägg det här förresten, ser jättemycket framemot dina andra inför-nike-blast-inlägg. ;) Kram på dig finis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) längtar efter att komma ut och vädra sig lite. Inspirations chock! :D Kram, snygg!

      Radera