bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Sköna söndagar

06 januari 2013

Sköna söndagar

Tusen tack alla sköna deltagare idag, YOU make my day! Fick en fin kommentar av en kund idag och jag blev så glad. Handskar är snart påväg eftersom det håller på och förändra Piloxing logo och allt så därför kommer det att ta en stund men jag informera dem som skall ha handskarna. :)

Jag börjat gilla söndagar, man ligger inte på soffan slöar. Åker till mitt favorit jobb, får prata av mig till fina kollegor, fundera ihop saker och kör min favorit klass men härliga kunder, sen har man tid gymma lite till, får gå infrabastun och känna sig sju ny! Redo att möta vardagen igen. Lycklig lottad och skall jobba hårt för hålla den vid liv. :)


Be confidence
/A

2 kommentarer:

  1. Tack för ännu en underbar söndag med dig! Du är så himla fantastisk, ska bli ett sant nöje att åka på resa med dig! :) Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer att bli så roligt, bara väntar :) Du är så bra man får dela tankar med varandra :)

      Radera