bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Big Love

19 januari 2013

Big Love

Jag är en sko älskare, både höga som låga. den här låga sportskor som jag skall snart behöva när mina skor som används nästan alla dagar och nöts. Träningskor och jag hittade två fina som jag skulle kunna sätta mina tänder i.


från nike.com

Färgsprakande men ändå rätt diskreta, me like a lot! Imorse blev 1 timmes träning med 3 andra i spetsen. Kul! Resten av lördagen blir nog inga stora saker, baka och testa att göra en linssoppa. Resultatet lär komma senare om jag lyckas. :)

Skön helg alla!



2 kommentarer:

  1. Åh, läckra skor! Man kan ju aldrig ha för många par ;)

    SvaraRadera
  2. Aww vilka snygga!! :) De där skulle inte jag heller tacka nej till. Vi måste spana efter snygga skor då vi åker över till Stockholm!

    SvaraRadera