bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: HAPPY FACE

18 januari 2013

HAPPY FACE

Steg upp rätt tidigt och fick sms av en god vän, tänk va småord peppande, fina ord kan värma och gör en glad. Tack sköna du!

Så ringde posten åt mig och frågade om jag var hemma så jag svara ja. Men då tänkte jag vad har jag beställt som kommer direkt till mig?! och de va dessa från America

TAKAISIN VARASTOSSA/TILLBAKA I LAGER
något roligt än som kom med posten var att jag var med på intrevju förra tisdagen och det blev så här:

kan läsas också på nätet öp.fi
Tack för responsen tjejer som deltog men också Lady Line i Vasa centrum. Känner mig så tacksam. Tack till alla som får mig att må bra, står bakom mig. Jobba hårt och få de du förtjänar. 


Ge aldrig upp!
blessed/A



4 kommentarer:

  1. Åå vilken underbar dag!! :) Kul att du fick äran att vara med i ÖP också. Glad för din skull. <3

    SvaraRadera