bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Årets som har gått i bilder

31 december 2012

Årets som har gått i bilder

Februari The Nike Blast 2012 även 2013 ses vi igen med några sköna tjejer med t.o.m.! :)
Det kommer att bli GRYM!







Mars-April föreläsning, tänktvärd


Master Class med sköna Mia B. Smith och uttagning att bli master trainer, tyvärr ingen master trainer av mig än.


Världens snyggaste Man även bara min ;)


Helsingfors trip




Master Class igen i Kyrkslätt, Svettigt värre! :)






Inner Strength utbildning med vackra Maria Olofsson



Ladies Night på Lady Line

CamillaMichaela

jag och Sofia


Fortsättning på Oktober, Body Pump utbildning


Allt för hälsa i November





Julfest på Strampen



Slut spurten på lärdomsprovet

 Välmående Julkalender, träning både mentalt och fysiskt



Och Finally fick jag papper på att jag är TRADENOM.


Så fira lugnt ikväll så ses vi den 1 januari igen. :)

Love/A

2 kommentarer:

  1. Åh vilket fint år du haft! Jag gillade verkligen bilderna! :) Tänk, år 2012 träffade jag dig för första gången och efter det är jag nog minsann en lyckligare människa. Ann, du är så otroligt underbar!! Låt 2013 bli ett lika bra år, kramar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmen taack :) Jag har träffat så många fina människor på så kort tid, helt fantastiskt! Vi kommer att rocka 2013 :) KRAMAR!

      Radera