bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Öppet hus 12.1 på Lady Line

11 januari 2013

Öppet hus 12.1 på Lady Line


Programmet ser ni där uppe vad vi bjuder på lördag och alla är välkomna! Kom och bekanta dig med vår utrymmen. Om ni har svårt att hitta oss så finns vi på handelsesplanaden, går rakt ner från sportia typ 200 meter och en trappa ner. Kommer säkert en annons i vasabladet, i vaasan ikkuna hitta du den HÄR.

Ses vi? I hope so! ;)

Öm i musklerna idag efter starten av klasserna i Närpes. Ikväll skall jag fortsätta styrketräna och imorgon yee! till Lady Line.

Dagens tänkande:

Kram/A

4 kommentarer:

  1. Hej Ann, gällande ditt inlägg på FB med att ordna en kurs på måndagar i Malax, så vill jag anmäla mitt intresse :) jag skall kolla runt med lite tjejkompisar också ifall de är intresserade!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De va roligt att höra! Gör det så vi får ihop till en grupp på 10 +. :)

      Radera
  2. En kurs i vad i Malax? Undrar hon som vägrar Facebook :)..
    // Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skrivit ett nytt blogg inlägg som handlar just om det. Har du förslag på något annan form av gymnastik så kommentera. :)

      Radera