bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Pre spring/summer collection of...

31 januari 2012

Pre spring/summer collection of...

Casall har jag fått sett för någon vecka sedan. Fina kläder men lite dyra men klart blev det en två tre plagg. Jag har börja köp mera sportkläder än vanliga kläder holy moly! gillar ju båda men faktiskt den ena sporttoppen jag beställde ska jag kunna ha som en snygg sommartopp faktiskt.

www.casall.com
 Användbara kläder så blir intressant. Blir säkert någon byxa på NikeBlast, vi får se! Men alla snygga damer som jag hade med mig ikväll, snyggt jobbat KIITOS!

Imorgon blir kl. 10-11 Pilatesinspirerad motion på MG Depån så gå in och boka om ni vill börja dagen men en härlig start. Sen har vi glada seniorer efter och Malax på kvällen så nu iväg i säng!


Love
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar