bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Vardagsmotionen och Schema

02 januari 2012

Vardagsmotionen och Schema

Snön trillar ner och vardagsmotionen att skota snö är här. Enligt mig är det super för du jobbar lite med armar och ben, stort + är du får den friska luften och rosiga kinder. Efteråt orkar man arbeta lite mera inomhus sen.

Hitta en artikel från facebook, det var någon som posta upp den och faktiskt värt att läsa här kan ni läsa den och just för dem som har gjort nyårslöften kan läsa den. Rubriken står det saker du kan göra idag - för att regera imorgon. Allt som vi gör idag kommer att visas imorgon eller månader, år. Beror bara på hur du är motiverad att göra det här och sätta sitt hjärt och själ för det. Det är som mitt  slutarbete att kunna sätta hjärt och själ för det med.

Jag kan lägga ut mitt schema var jag kommer att befinna mig våren 2012:

Måndagar
Närpes
MG Depån, StepBody kl. 16.45-17.45
Piloxing samarbete med NGF kl.19.00-20.00 i gymnasie salen

Tisdagar
Kristinestad
Pilatesinspirerad motion via MI kl. 18.00-19.00
Piloxing kl. 19.00-20.00
Vi är i svenska lågstadie i Kristinestad

Onsdagar
Närpes
Pilatesinspirerad motion kl.10.00-11.00
Styrketräning för seniorer kl. 11.15-12.15
Malax
Pilatesinspirerad motion via MI kl.18.15-19.15
Pilatesinspirerad motion via MI kl.19.30-20.30

Torsdagar
Närpes
MG Depån, Piloxing kl. 17.00-18.00
Pilates inspirerad motion via MI kl. 20.00-21.00

Fredagar
Vasa
Wasamove Piloxing kl. 17.00-18.00
Varannan vecka Pump kl. 18.00-19.00

Lördagar
Närpes
MG Depån cirkelträning kl. 10.30-12.00

Har ni frågor om vad olika gruppträningar innehåller? Då kan jag skriva en beskrivning också om de olika kurserna. Pilatesinspirerad motion är endast för Malax MI, Närpes vuxeninstitut och Kristinestads MI så här länkarna dit:

Närpes vuxeninstitut
Malax MI
Kristinestads MI

Vill ni träna på WasaMove eller MG Depån? WasaMove kan du bekanta dig gratis genom att gå in på deras hemsida och du bara dyker upp till klasserna där men MG Depån måste man boka klasserna via telefon eller internet bokning. Priser och allt står på deras hemsida.

Så det kommer att bli ett bra motion och tränings år 2012! Hoppas vi ses klasserna! :) Har ni frågor om att ha privata grupper, evenemang, åt företag m.fl. så kontakta mig gärna så skräddarsyr jag en gruppträning åt just er och erat behov!

Ha en skön start på veckan!

Love
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar