bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Målen för 2012

01 januari 2012

Målen för 2012

Jag har inga nyårslöften utan vad för mål man har till det här året. Jag hoppas att alla har firat nyåret med stil och är redo för ett nytt år. Under året 2011 så kom jag till att är man sig själv så kommer man längst och jobba hårt så blir det resultat. Och så kommer det att fortsätta.

Det jag vill ha som mål är att utveckla mig mera och bli klar med skolan! Sen jobb hårdare med företaget och få en hemsida till företaget, någon som har förslag vem som är bra på sånt? :) Och kanske någon ny utbildning? Den som lever så får se.

Flera klasser kommer jag att ha och det har ändrats lite på bloggen om var jag finns (högra spalten). Skulle gärna gå på flera dansklasser själv men nu just impossible men kanske! Och jag skall börja springa en gång i veckan och styrketräna mera. Men jag tror jag behöver en visit till Mari-Louise för att fixa upp mitt knä och rygg. Fast jag har stretcha och gjort yoga på morgonen så har min fot inte gjort något gott och nu har jag något i ryggen. jul-rehaben blev värre än att hålla igång.

Något man ser fram emot är mina klasser och Nike blast i Februari! Någon ny klass har dykt upp eftersom jag kommer att jobba på ett gym i Närpes också och jag vill gärna utveckla min aerobic sida igen. Men viktigaste är skolan och företaget.

Gärna kommentera här var ni har för mål också.

Så ha en snygg fortsättning på det nya året!


Love
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar