bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Packning och uppladdning

02 februari 2012

Packning och uppladdning


Packar, städar och borde skriva på teori, jag har inte mycket kvar men det verkar som jag inte hinner idag. Laddar upp för 2 dagar, 9 timmar träning nästan. Bäst att äta och vila imorgon så, sista Piloxing för den här veckan på MG depån. Så imorgon på WasaMove så e det Body-timme och Pump med Teresa.

Boka in dig ikväll på MG Depån hemsida om du vill prova, träna Piloxing eller så ringer ni dit. :) Läste en bra artikel på hur man laddar in för ett event när man tränar så mycket inom så kortpauser så SpariBaken bloggen så ger tips! Är det någon från Finland som skall till NikeBlast stockholm, hör av er isåfall! Roligt att träffas :)

Imorgon när my man och jag åker så blir väl det city först och kanske shopping lite och kanske åker vi lite till globen på skyview. Vi får se! Mindre shopping den här gången får jag räkna med eftersom jag inte har med min shoppingkompanjon mamma. Kanske bra de också en gång.

skyview på globen (googlad bild)



Så men kommer att reportera lite från bloggen så håll utsikt! :) 


Ha en skön helg framför er och njut av vädret (bästa solbrännan är nu!) :D

Love
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar