bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Crazy ladies

20 januari 2012

Crazy ladies

Sitter i skolan och fokuserar. Känns skönt för man har inte så mycket att tänka än att fokusera på arbetet för att det är lätt hänt att man hittar på mycket annat där hemma. Och så är det inte så mycket folk i skolan på fredagar ännu bättre! :)

Var och handlade till Minimani imorse men jag måste säga crazy ladies för en parkeringsplats. Jag hade parkerat på ett bra ställe och två personer skulle ha min plats och kommer från höger och vänster, blockera mig så jag slipper inte ut. En riktigt Cat fight om en fjutig liten plats (och då fanns det bra flera ställen att parkera). Men kom ut till sist. Crazy!

Super Fredag och super träning! Piloxing och Pump. Yeee får jag bara säga. Love baby :) Trevlig gäng  jag hade igår, keep up the spirit! :)


Mysig helg alla!

A

2 kommentarer:

  1. Tack, för den sköna piloxingen i fredas.. Nog e det bara superskön form av motion...

    SvaraRadera