bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Jag blir galen

17 januari 2012

Jag blir galen

Jag vill bli färdig med det här slutarbetet! Håller på galen på det här skrivande och läsande. Varför kommer jag ingenstans? Intressant ämne men jag vill ha det färdigt nu, bums! Det här positiva flytet som saknas i det. Tänker bara kommer jag någonsin bli färdig? Gör jag rätt? Finns säker flera därute som tänker samma sak. Urk.. Jag säger inte att det behöver vara kul men inspirationen är inte hög.

googlad bild
Känns som jag har en förkylning som jag försöker att strypa men den puttrar upp om nätterna. Man vaknar mitt i natten och har så varmt så varmt. Konstigt och på morgona så har man en mysig röst och näsan behöver jag inte alls tala om. Mera kläder på om dagarna. Vantar och mössan på. Försöker äta ingefära, frukter och jaaa.. allt man kan tänka sig. Kanske bättre att de bryter ut än att hållas inombords? Men så är det alltid, har (peppar peppar) sån här smyg förkylningar som inte bryter ut.

Biljetterna är nu beställda till sthlm men tills dess så har jag en deadline och den skall vara klar annars har man misslyckad. Jobba hårt. Fokusering, balans och positivt flyt!

Roligt att många vill prova Piloxing, vill ni fortfarande mera Piloxing i veckan i Närpes så finns jag också på MG Depån, Så gå in dit och boka din plats idag! :) Annars så är Kristinestads-Tisdag, det finns platser kvar på Pilatesinspirerad motion mellan 18.00-18.45 via MI annars drop in efter med Piloxing 5€/gång eller 45€ för 10 gånger. Ny musik!

PEACE
A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar