bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Mör och skön i kroppen

27 januari 2012

Mör och skön i kroppen

Energiska grupper ikväll ännu en gång, fantastiskt! Även om jag klumsa till mig på pumpen ikväll, nå alla gånger kan det inte vara perfekt. Kände på mig att det skulle gå riktigt bra heller. Så är det bara. NU är det fredagsvila n med hembakat pizza.


Måste ta en spänn bild här om förra veckan och visar min coola byxor, tights med shorts! Bekväma och ganska goofy. Jag är egentligen ingen spännare men jag måste bara ha kort på min favorit topp och byxor.
Topp Nike, byxor addidas och skor nike zoom.

Jag tänker med min hjärna, yeah.. (som kapten filling skulle ha sagt)
Annars två dagar vila, skönt! Finns en plats kvar på cirkelträningen tills imorgon mellan 10.30-12.00 på MG depån så boka in dig! Och söndag blir det revyn med mamm och papp! :)

Skall väl ta sällskap av fotbollshuliganerna i soffan nu så Trevlig Helg!


Hug
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar