bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningsvecka

24 januari 2012

Träningsvecka

Min träningsvecka och klasser ser ut så här:
Måndag
StepBody 60min
Styrketräning ben+axlar 30 min
Piloxing 60 min

Tisdag
Pilatesinspirerad motion 45 min
Piloxing 60 min

Onsdag
Pilatesinspirerad 60 min
Senior styrketräning 60 min
löpträning 60 min (egen träning)
2xPilates inspirerad (malax) 60+60min

Torsdag
Piloxing 60 min
Styrketräning ben+bröst 45 min
Pilatesinspirerad motion

Fredag
Piloxing 60 min
Pump 60 min

Lördag
cirkelträning
VILA

Söndag
VILA

Jag har inte så mycket egen träning men jag får träning medans man jobbar också! Märkte att jag behöver lite styrketräning i mellan för att orka jobba med cardio.

Dagens händelse så The Tanks from America has arrived (äntligen). Konstigt att det går bra att skicka efter från hong kong men från andra sidan atlanten är amazing svårt att komma fram, Kommer det överbord eller?Men tredje gången gillt. Märker stora paket funkar bra men blir det småa paket så då är det svårt att få dem hit till lilla Finland. Någon annan som har haft svårt att få beställningsvaror från något land?

Mycket rolig projekt påkommande också men avslöjar senare! Någon gång... Håll utsikt! ;)


A

2 kommentarer:

  1. Du e nog hurtig du tjejen :)
    QL att du håller igång som instruktör, de passar dig så bra! Det skulle va super roligt att kom med på något pass nån gång när jag har "vägarna" förbi där uppe ;) Ha de bra och ta hand om dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe tack tack! :) Ja det e bara göra det! Allt bra? Ni har så fint hus och vilken gullig voffe! :) Tack detsamma!

      Radera