bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Hög på endorfiner

06 januari 2012

Hög på endorfiner

Var och prova på Sh'bam idag och måste säga att tycker man att Zumban är svår så kan man prova sh'bam att det var roligt och man hängde med, bäst av allt att man fick ut sina rörelser ordentligt. Nya låtar men ändå någon zumba låt var med. Helt godkännt av mig i allafall. Någon ny gång skulle jag gärna prova något som kanske man kritisera med Sh'bam att det var i lättare sidan att jag skulle vilja ha lite avancerat men det är jag då. Inspiration av passet fick jag. Inget dumt pass. Älskar ju när man får släppa loss på ett dans, Come out from your comfort zone och skit om andra tittar, jag har roligt! AOuuu! Den känsla e bara bäst!


Sen var jag besökte min vännina en sväng före jobbet på WasaMove. Hade ju en kick från förra passet så tror faktiskt att det gick bra! Så jag hade en sån skön känsla efter det bara bubblade av glädje känslor. Aoouu I feel good sjungde i mitt huvud och fortfarande gör det. haha! Men ja.. Good to be back on track!

Lite bilder av kläderna, de e nu bara två men båda från addidas, sporttights och casual topp till vardagen. Allt beställt från Nelly.com



Men nu tar jag helg, återkommer igen snart!


A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar