bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: I mitt badrumsskåp

30 januari 2012

I mitt badrumsskåp

har jag av mina två favoriter just nu den ena är från Kiehl's och tvättar bort precis allt skit från ansiktet, kallas nästan för mirakelrengöringen, tar nästan bort allt vattenfast mascara även om man inte få ha den nära ögonen när man tvättar. Den andra är från kicks fick den på reducerat pris när man är medlem kan användas till nattkräm om man tycker den är för fet, nu just är den perfekt när det är så kallt och den är Dr. Hauschka melissa kräm. Känns skönt i ansiktet. Rekommenderas för dem som har normal hud och som har tendens att vara fet mellan varven och har lite acne.


Gårdagens vila, känns väldigt bra för kroppen. Även om jag älskar mitt jobb och skulle kunna hålla på 7 dagar i veckan så behöver den vila också. För mycket av det goda kan stå en dyrt också. Men vilodagen bestod av revy på kvällen Böle/Närpes revy! Mycket bra, rekommenderas av mig även om jag fick smygreklam i revyn så menar jag inte att man skall far och kolla utan överlag att den var bra! Märks att det var en riktig regissör inblandad i sketcherna. Många bra skådisar också.

Och jag får räkna ner till Nike Blast! På fredag pruttar vi iväg med Blue1 till stockholm, yeah yeah! Lite synd att inte Piloxing kommer med på Blasten denna gång skulle varit så roligt att se master trainer Mia och Cortney men de som har vägarna till Helsingfors så får se dem där då eftersom Piloxing inte var i Helsingfors förra året utan då i Sthlm och Oslo. Vi är ju lite efter här i Finland. Men jag kommer suga i mig allt nya spännande saker som sker. Kommer att vara på en föreläsning med Bingo Rimé. Blir intressant.

Men listan är lång tills fredag, så jobba jobba jobba. Vi ses på StepBody och my lovely ladies på Piloxing! Kom ihåg att boka in er på MG Depån online bokning. Piloxing kan man hoppa in om man inte har testa 5€ för hela kursen 25€ vill man träna i Närpes 2 gånger i veckan med Piloxing så boka dig in på MG Depån torsdagar mellan 17-18. 

Love
A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar