bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: I'm the WOMAN!

04 januari 2012

I'm the WOMAN!

Ibland pratar man om när någon fixar saker och ting, det lyckas så brukar man ju nämna att man är the man men nu får jag säga att I'm the WOMAN! Vi har haft problem med google chrom att något har blockerat det och man har försökt avinstallera och installera om å om å om igen. Jag hatar internet explorer men älskad google chrom men idag fick jag lösningen fixad! Yee, I'm the Woman! Jag älskar teknik och skulle gärna fatta mig mera med teknik inom datorer och musikprogram m.m. Tv:n och konsoler lägger jag över på fästmannen min. Jag är inte en tv tittare och ingen film tittare heller. Jag har aldrig i mitt liv ägt en nintendo eller dylikt nu har jag faktiskt xbox+kinect. Kinecten är bra för att man kan använda den till motion. Fick som födelsedagspresent your shape evolution, helt bra (älskar bootcamp-programmet och yogan) men det är för långt paus mellan spelen borde gå snabbare. Nästa blir dans-program så får man ha tjejkväll med kinect och fondue.

Premiär provning på julklappen vi fick choklad-fondue och mmm.. va gott!! Måste börja ha några tjejkvällar nu med fondue och kinect-spel, Vad tycker ni tjejer? :) Märkte att jag kommer ha min första 2012 klass på fredag! Och nästa vecka börjar vi. Väntar på spänningen, och även i Kristinestad börjar vi!

Ända jag är arg på nu just är spam-gubbarna här på min blogg, stick och brinn era....! Och jag är mycket besviken på posten som inte leverera mina paket, jag har beställt kläder som inte har kommit och Piloxing-kläderna har ännu inte kommit. Jag tycker inte om att boffa på folk men det är inte första gången jag har beställt från USA och inte det har kommit. Nåja tredje gången gillt.

Någon ny dag så ska jag ge recept på en smoothie, där ni kommer tänka på vita stränder och blåa hav.

googlad bild



Auf Wiedersehn!Vi ses! See you, guys!Vidimo se!Nähdään!


A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar