bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Strykaren

26 januari 2012

Strykaren

har en typ som stryker om kringer i våra trakter, smyger sig och tittar sig omkring.

Jo den här figuren:
FASANEN
Jag var faktiskt otroligt trött igår när jag kom hem från resande fot hela dagen så jag skulle skriva men det tog slut i hjärnan. Så jag skriver idag istället, som vanligt har 3H pilates på onsdagar och alla är lika härliga. Människor är så otroligt öppna på vissa ställen. Blir så glad när någon delar med sig. Klart vi är olika alla men en sån stor grupp och sån fin kärlek, lever in för att slappna av. Man blir så glad. :)

Alla dagar har sin unika glädje men också det är alltid något med dagarna när det blir snett också som idag är min frisyr inte som den ska, vissa dagar kan man läsa om nyheter och orättvisor som man skulle kunna explodera över och tänka att är vi människor elaka och så dumma i huvudet?  Men det är vår attityd. 

Dagens tips om lätt och gott kvargglass som jag fick tips av en gammal arbetskamrat. Har du bananer som inte alltid vill bli uppäten? Frys ner dem och blanda dem i smoothie eller någon kaka. Eller gör glass av det!
Blanda en burk kvarg, valfri mängd kakao/choklad, varför inte proteinpulver och frusen banan= mixa och tadaaa glass! 

Annars ni har tid över ikväll runt 17-18? eller vill ha träningen överstökat snabbt ikväll gå in och boka in din tid t.ex. Piloxing här: http://www.timecenter.com/mgdepan/  

Hugs
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar