bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: YES! Träningsvärk!

28 mars 2013

YES! Träningsvärk!

Det tar ont när man skrattar, man dunstar ner på stolen men har svårt att komma upp från stolen. Oja! Träningsvärk kom och det är kul att få känna att man har muskler. 40 min träning igår, försökte va så intensiv som möjligt och resultat känns. Nöjd och glad :)
Träningen bestod av all around kroppsträning betonad på styrka, 4-8 kg vikter och en medicinboll:
Knäböjshopp med vikter
plankan med armrodd (vikter)
V-ups (mage)
Sidoplankan med arm lyft (vikter)
burpees med axellyft (vikter)
m.m.
Körde ca. 1-2 min allt vad man orka med olika övningarna.

Märkte eftersom jag började kl. 14 i jobb igår och tränade före, Pigg som en mört och syra i hjärnan. Kännas väldigt bra, skulle gärna göra det igen ifall jag jobbar kvällar.

Påsken är här och jag vill påminna er att ni hinner ännu träna under påsken som sagt ikväll på gymmet i Närpes så finns det volá! StepBody kl. 17.00 och boka din plats här eller så ses vi på Söndag på Lady Line i centrum och woop woop Piloxing kl. 15.00.

Och kom ihåg alla att ni är AWESOME!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar