bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Vardag

12 mars 2013

Vardag


Tuff start till jobbet idag. Man är van att sitta i bil och kör i olika väder men imorse var det tufft. Det var som att köra genom en enda snödriva. Utmaningar i livet.

Test produkter och favoriter: Magnesiumolja spray (test), ME (Marja Entrich
produkter: Barn kräm med arganolja och svartvinbärsfröolja = luktar gott, bra för huden!
Sen ansiktsmasken som jag skall testa några gånger före jag säger något. 
Eko läppglans från kicks. Nytt te från ekosoppi och favorit gröten.

Triller resan till jobbet idag så var det ändå en lycka inom mig när jag satt och lunchade ensam, lyssna
på folk runtom mig, fick njuta en stund av en latte. För då stannade jag upp och bara njöt en kort stund 
av vardagen och att allt fixar sig bara att ha tålamod och jobba hårt. Sen tillbaka till LL, höll Piloxing! 
Mer ny musik är pågång och övningar. ;)

Känner du dig lycklig och lycklig med dig själv?
/A

(Vet inte vad som hände med texten som rullar ut från ramarna, föröskar hitta lösningen till nästa inlägg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar