bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Recension på John Masters organics

20 mars 2013

Recension på John Masters organics

Jag har testa en längre tid ett hårschampo och balsam från John Master Organics. Tänkte ge lite recension vad jag tyckte om det.

John Masters evening primose shampo för torrt hår var lite för kraftigt åt mitt hår och luktade lite mommo (inte min mommo men hade en sån där gammal örtig lukt), tvättade rent men odryg för att va dyr (ca 20€) så jag ger 3,5/5.

Balsamet rosemary peppermint detangler är gillade jag stark för kändest frisk åt mitt hår och inte så kraftigt balsam utan lätt men ändå ger fukt åt håret. Köper definitiv balsamet igen. 4/5 pga. priset.

Nytt schampo påkommande jag skall testa är DermOrganics, ekologisk men har en syntetisk parfym lukt. Den innehåller argan olja från Marocko, som är väldigt hett just nu men också är bra olja för åldrande hud, torr nästan för alla skulle jag väl säga. :) Inga skumma saker förutom parfymen i shampo, har lite pärlemor aktig färg och gel konsistens. Så återkommer med den och så köpt på samma gång hårmasken av det. Köpte från vivamondo.fi/. Jag köper alla produkter själva för att ni skall få en säker handel från nätet. För det finns flera och flera nätbutiker som kommer upp som är oärliga.

 Så småningom kommer ett inlägg på inre skönhet också ;)

Kram
/A

2 kommentarer:

  1. Hej Ann!
    Sitter här och stretchar efter gårdagens pilates, och ville bara tacka för timmar som man alltid är passligt 'limin' efter! Roligt när man känner man har jobbat :)..
    Tack för en bra och inspirerande blogg också!
    Ha en trevlig torsdag!
    // Petra H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Du gjorde min dag. :) Ha en trevlig torsdag du med så ses vi! :)

      Radera