bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Onsdag, tankar och jobb

27 mars 2013

Onsdag, tankar och jobb


Vann en vårdbehandling på hairlab-vaasa och passade på att fixa frisyrn. Som sagt jag är ganska petig med min frisyr även om jag bara har upp i hästsvans för det mesta. Men nöjd faktiskt. Lugnt ställe också. Ni ser bilden på Instagram.

Har en liten oro känsla i kroppen. Ni vet säkert att när man gör en sak hela tiden, även jag älskar det så behöver man själv uppdatering och se perspektivet, liten paus helt enkelt. Och nej jag skall inte sluta med något men ibland känner man hamnar i slentrian. En önskan är att se något annat, en kort resa på några dagar skulle kännas bra. Bara ändra luft för en stund.

Man skall inte oro sig för mycket att händer det så  händer det. 

Höll första gången stretch istället för Body Balancen som kommer efter min egna klass. Spännande eftersom nya kunder, själv suckar jag för min dåliga finska men jag försökte alla fall, skön mix på svenska och finska blev det. Huvudsaken var ju övningarna och jag vill gärna få ett flow i stretchen så det inte blir så stelt.

Kom ihåg inga klasser i Malax och Helsingby ikväll, jag kommer jobba på Lady Line i respan ikväll så vi ses nästa onsdag. :) 

NU: förberedning av matlåda och pjuk iväg till gymmet före jobbet. 

Solig onsdag på er!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar