bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Måndag och tittar bakåt på v.10

11 mars 2013

Måndag och tittar bakåt på v.10

Träningsveckan v. 10 så såg ut så här:
Måndag: Pilatesinspirerad motion
Tisdag: Piloxing 
Onsdag: Piloxing + Pilatesinpsirerad motion
Torsdag: StepBody + kort cardio + pilatesinspirerad motion
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Piloxing och kort styrketräning (ben)

Denna vecka så får jag tillbaka Body Pump skivorna som jag har lånat över helgen så får jag öva öva och öva på den. Även börja hoppa in någon klass och hålla någon låt. Även öva teknik så försöka få in på tisdag, torsdag och söndag denna vecka egen träning och body pumpen. YAY!

Igår söndag när jag var på Lady Line efter Kvinna2013, det var så himla fint väder och det höll i sig. Tänkte som man är då att jag vill gärna städa ur garderoben och få in färg. Ut i luften, tror bestämt före min klass ikväll så skall jag ta en promenad i friska luften!



Good old Monday
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar