bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Private shopping och jobb

25 mars 2013

Private shopping och jobb

Jobb har stått på schema denna helg också och min finska har beprövat flera gånger. Ibland funkar det så bra men ibland hittar jag inga ord men bra att man blir utmanad hela tiden och förhoppningsvis fastnar det i hjärnan och utvecklas.

I lördags hade vi speciellt på Lady Line, Les Mills maraton, duktiga svettiga tjejer kom ut ur den tjocka luften i salen. Riktigt feelis hade dem. Efter jobbet hade kollegorna från jobbet Private Shopping på Vila och emotion. Blev sminkad, stylad hår, skumppa och vichy. Dyr kväll blev det men några % fick vi iallafall för shoppingen och liten goodiebag. Så någon fräsch byxa och skjorta kom hem. Tycker om vilas basic kläder för de har kvalitet och inte misstar färgen. 

För mig så tycket jag det var sån lyx att få komma på något sånt här. Bli sminkad är så kul (frågade vad paletten hon sminkade mig kosta så då tänkte jag få dåndimpen). Blev dock ingen middag med tjejerna som gammal mommo man är så fick jag njuta av sällskapet under shoppingen och åka hem till kärleken istället.
Best of bilder från helgen
Så måndagen är här och känns bra! Håret har blivit upp piffat med färg imorgon skall jag på hårvårdsbehandling som jag vann på Facebook. Så får se! 

Kram
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar