bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: För lite sömn

03 mars 2013

För lite sömn

något jag inte rekommendera men ibland när man ung och vill göra så mycket så möjligt under en helg. Så får man ta igen då en ny gång. Fredags så blev det dans och kultur. Igår var det Body Pump kvartalsutbildning, 8-9 timmars bilkörning från och till Uleåborg. På frestande? ja för det blev onödigt dåligt väder men vi kom igenom och bra har vi haft det.

Fick nog en ordentlig språkbad i finska, roligt men mycket påfrestande för en skalle som jag. Klart några grodor ur min som jag pratar men mesta dels försökte jag hänga med i diskussionerna, lyssna. Ibland hängde jag med riktigt bra men ibland så osäkert vad folk pratar. Huvudsaken är att man försöker. Klart man vill mera än man har kapacitet till, lite åt gången.

Body Pump passet var roligt, utmanade och mycket bra musik! Tyckte det var positiv med två stycken tränare där för man fick både tips själv och vad göra saker mycket bättre.

Bilder från helgen, mellanmålspaus, kristallkronor på gym, calzone a la Ann, Body Pump 85, solsallad, och vårat besök till Lappland! :D eller norra österbotten skall vi väl säga. :) Tack fina du, Sofia

Roligt att få hänga med gänget, roligt att lär känna människor mera. Ihana, Ihana! :)

Mutta jaksaa vielä! Menen Lady Linehin ja Piloxing klo. 15.00 tänään, Nähdään? ;)
Ses vi idag? Lady Line kl. 15.00, Piloxing. Ouyeeee!
/A

1 kommentar: