bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: I will, will you?

13 mars 2013

I will, will you?

Jillian Michaels känner alla till från Bigest Looser PT tränare, bra förebild, tuff och snygg. Och bra på motivations ord.

Den här med att vill är något vi kämpar med hela tiden. Vill gå till gymmet och jobba och svettas. Viljan att må bra, viljan att äta, viljan att kämpa. Listan att vill ha energi, orken, den är lång.

Jag vill göra det jag gör, jag vill drömma, jag vill kämpa och jag vill tycka om mig själv. Vad vill du idag?

Solen är uppe och jag vill vara glad, våren är nära även den fina vita snön finns här än. Jag vill vara på Pilatesinspirerad motion och Piloxing ikväll. Och vi vill svettas, tänja, bränna, slå och må bra. VIll du? :)

Kram
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar