bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Kvinna 2013

07 mars 2013

Kvinna 2013

Händer nu i helgen, en mässa av kvinnor för alla. De flesta utställare är faktiskt kvinnor och kvinnoföretagare. Ni hittar vem som är där här Kvinna 2013. Modeshow från alla fina butiker i Närpes, jag och min snygga man skall vara för Run&Go. Visa upp peak perfomance, haglöfs, Nike m.m.

Vad finns det mera på mässan? Skönhetsbehandlingar gratis, massörstjänster, inredning m.fl. så ta chansen att ta en titt och prova på något nytt.

Kvinna 2013 finns också på Facebook också.

Vad kommer jag att göra där? Förutom modeshowar så kommer jag att vara där med mitt egna företag och vad jag har att erbjuda är försäljning av strumpor och piloxing handskar men också drycker. Kommer också prata om min superprodukt och då menar jag superprodukt som funkar åt mig riktigt bra och jag vill prata om den åt dig. Även mina tjänster kommer jag att prata om även teknik. :)

Så välkommen lördag och söndag mellan kl. 10-16. :)

Tjingeling
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar