bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Killar gillar brudar, brudar gillar brudar, ALLA GILLAR BRUDAR!

11 mars 2013

Killar gillar brudar, brudar gillar brudar, ALLA GILLAR BRUDAR!

Haft en fullbokad helg och en mycket rolig en! Tror jag börjar med Kvinna2013 mässan för att vara första gången arrangerad helt bra. Finns saker jag var lite besviken över men jag hade en monter och fick prata med dem som kom förbi. Jag älskar att prata och gärna prata om hälsa, produkter och träning.

Första gången också för mig att ställa ut mina saker och det var kul, ser framemot flera gånger och framför allt gör det bättre.

Modeshowen gick bra och trevligt på scenen att ha en soffa där konferencier satt pratade men också hade inbjudna gäster som pratade. 



Kläderna kommer från Run&Go                                   
Här är lite små bilder från min egna monter men också så himla god lunch buffé a la Bistro var där båda dagarna.

Roligt att få lite ut mitt företag åt andra för det är många som inte vet om min blogg eller företag i sig själv. Jag skall inom kort berätta om min produkt som jag själv använder och varför den är bra. Jag vill också tacka min mamma som hjälpte till med små saker och när jag åkte i jobb så var hon där.  

Så det har varit en kvinnostark helg för att jag hade jobbat eller skall man säga att lära mig att vara i respan på LadyLine så småningom kommer ni att se mig där också! :) Men när jag kom hem så såg det ut så här:


Ljus, rosor, frukt, mat och choklad. Bortskämd? Absolut, men jag uppskattar min bästa vän, min kärlek och även våra kulturkrockar möts men så har det möts på ett bra sätt i våra liv även om det har varit svårt. Fick en smärre chock när jag kom hem så jag visste inte vad att säga. Men njöt 100 procent av det. De va ju faktiskt kvinnodagen och den blir inte lika uppmärksam i Finland än som i balkanska länderna. Jag skulle kunna tala om kvinnas rättigheter och jämnställdhet i flera timmar och synen på det hela. Men vi tränar, tar hand om våran hälsa här visst? :) 

Så helgen var mycket kvinnotema men inte glömmer man männen heller. Skall ta upp lite produkter senare jag köpte på mässan som ni får se. 

Vad tyckte du om Kvinna2013 om du var en av besökarna?

Puss!
/A

2 kommentarer: