bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: JumpaPumpa v. 11

18 mars 2013

JumpaPumpa v. 11

Förra veckans träning blev inte som jag hade tänkte men högre saldo på annat ställe. Så jag hade bara instruerat mina egna timmar. 

Måndag: Pilatesinspirerad motionTisdag: Piloxing Onsdag: Piloxing + Pilatesinpsirerad motionTorsdag: StepBody + pilatesinspirerad motionFredag: Vila/respa jobbLördag: Vila/respa jobbSöndag: Piloxing/respa jobb


Denna vecka har ju redan börjat och 2-3 BodyPump övningspass, ett är redan avklarat från morgonen. Morgonträning är inte min starka sida men efter gröt och en timme efter var jag igång! Gick förvånansvärt bra och så hade jag också träningsdate och lunch med en god vän. Så en bra start på veckan och måndagen.


Hitta gamla H&M sport tights, lika snygga än för rumpan men de börjar bli noppiga. Magnesium shot före liggdasgs och snön som kom tisdags, bra vardagsmotion! ;)

Nu kör vi igång, Bring it! :)
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar