bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Vad är på gång?

04 mars 2013

Vad är på gång?

Förra veckans träning var annorlunda eftersom var sportlovet men så här såg det ut:

Måndag: Intervall träning på gym
Tisdag: Egen timme på LL, Piloxing
Onsdag: Promenad och vila
Torsdag: StepBody på MG depån (egen timme)
Fredag: vila
Lördag: Kvartalsutbildning i Body Pump
Söndag: Piloxing på LL

Vad har jag för planer denna vecka? Till helgen vill jag uppmana alla att besöka våran minimässa i Närpes som heter kvinna2013. När ni tar upp Kvinna2013 så får ni info vem som ställer ut och program. Jag kommer att ha en monter där, med mina olika tjänster och tips på drycker m.m. men också kommer en eller två prova på klasser där för endast 2€/klass.

Så egen träning lär lida lite den vecka men ungefär med instruerade timmar och egen träning ser ut så här:

Måndag: Pilatesinspirerad motion i Malax
Tisdag: Piloxing på Lady Line, egen träning ev. body balance eller löpträning
Onsdag: Pilatesinspirerad motion i Malax och Piloxing i Helsingby
Torsdag: StepBody MG depån och Pilatesinpsirerad motion i Gymnasiet salen i Närpes
Fredag: VILA
Lördag: Prova på timme BeYou Relax och Piloxing
Söndag: Piloxing på LL

Kom ihåg att vi lever olika och vi tränar olika, olika mål och förutsättningar. Jag jobbar som instruktör och har många timmar i veckan men jag behöver också själv träning för att hålla mig någorlunda i form men också kunna leverera en bra timme med er att jag kan ge all min kärlek åt er! :)

Men ibland skulle jag gärna vill veta vad ni tränar? Vi har olika förutsättningar att några behöver bara träna 2-3 ggr i veckan medans några träna 5-6 ggr i veckan t.ex. Annika Sjöö tränar 3 ggr i veckan även om hon 5-6 ggr i veckan förr men det kändest inte bra för henne och hitta en balans med träningen. Fantastiskt visst? Handlar om vårt liv och vår balans.

Så vad tränar du i veckan och vad älskar du att träna men också vad saknar du att träna?

Låt måndag bli en glittrande start på veckan!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar