bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Träningskåt och jobbkåt

07 februari 2013

Träningskåt och jobbkåt

Nu skulle jag lika gärna skriva ut vad jag tänker men låter bli, bromsa och säger att åh vad det kommer att bli kul att träna ikväll med alla snygga människor och ni är snygga. ;) Min rubrik får visa min radikala sida idag och jag är träningskåt idag.

Nya kläder (senare ikväll på instagram lär ni se kläderna och min GULA skor) och hel mycket energi idag och vill dela med mig åt er! 

Enda som är negativ idag är att söka jobb men samtidigt roligt. Jag skulle gärna jobba som heltid med hälsa och administration men ibland säger kanske inte ekonomin samma. Ni här får ta delta av mig och mig själv, mina funderingar om träning och mina grupper, recept, tips m.m. Jag är ju inte bara intresserad av hälsa utan allt runt om det som ekonomi, marknadsföring och andra kulturer men jag tar mitt största intresse in hit på min blogg. 

Många tro att jag arbetar heltid med detta, det tar förstås en del av min tid men det räcker inte till utan färsk tradenom söker också jobb som alla andra, kallar mig själv för jobbkåt. Det är inte lätt men man gör sitt bästa. Så en helt vanlig dag i mina ögon.

I alla lägen 

Men tillbaka till träningen och lite inspiration tills ikväll? Jag var på en klass med Per Markussen, rolig stepklass men ack på så dåligt ställ hamnade jag på så jag såg inte så bra vad han gjorde på stepbrädan men jag tog en video istället på det. (varning! för dåligt ljud min telefon gillar inte så mycket ljud och videon fick jag inte svängd heller men det är något i allafall)

Cheers for freakin' thursday
/A

2 kommentarer:

  1. åååhh jag vill kom o träna med dej ikväll juh!!.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) och jag med dig! om avstånd mellan oss var kortare. Buhu! :'(

      Radera