bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Förra veckan, Vad hände då?

18 februari 2013

Förra veckan, Vad hände då?

Träningsvecka 7 bakom mig och jag instruera bara mina egna timmar då, samlade krafter för filmningen som ska tas om.

Måndag - Pilatesinspirerad motion
Tisdag - Piloxing och Bodybalance (egen träning)
Onsdag - Pilatesinspirerad motion och Piloxig
Torsdag - Step/muskel och Pilatesinspirerad motion
Fredag - Body Pump
Lördag&Söndag - Vila

Och denna veckans delmål är att få in minst 2 styrkepass. Ikväll tänkte jag får in ett kort benpass och bodyattack före egen klass. Andra delmål denna vecka: är att träna Body Pump men utan att stressa upp mig eller jaga mig själv. Ta det  lugnt och gör det med passion.
Vardagsmål: gör det som gör mig lycklig, mitt jobb. Planering inom framtiden.

Vad har du för mål denna vecka, inte bara träning utan dina vardagsmål?


Smile
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar