bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: En video från globen

06 februari 2013

En video från globen




ungefär vid 0:30 ser ni ett känt ansikte och vid 6:30, hängde inte med i den sista men jag bjuder på det! :)
Min vän brevid var riktigt duktigt och jag älskar Calvin Wiley, hans attityd på scenen och svänger med armarna, ni ser lite av passet också under filmklippet. Do a POSE! :)

Konst, att tänka, snyggt och lite gnutta attityd och arrogant i dans gillar jag stark. Även om jag inte den bästa på att dansa så övning ger färdighet, bättre än ifjol var jag och mera kött på benen. Mera styrka och stretch blir det bättre, jag älskar att bara dansa iväg! :)

Så Pilatesinspirerad motion och Piloxing ikväll med underbara kunder. KÄRLEK!

Kram/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar