bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: När nervositeten tar över.

15 februari 2013

När nervositeten tar över.

Hörni jag kommer att vara ärlig och nu vet jag. Hade filmning ikväll och jag skall säga att den gick åt helvete. Ärligt vara längst visst? Tur man har en så underbar fästman som säger varför gör du det här? Jo, för de du tycker om det, att du älskar det, du är bäst på det. Ikväll glömde jag bort att de jag gör alla kvällar i veckan  gör jag med passion och ikväll skulle det vara ingen undantag men jag har varit nervös, bra att vara nervös men när man har nervositet  en hel vecka, vet inte upp och ner, glömmer varför jag gör de jag gör, för jag älskar det.

Ibland strävar jag till att allt skall vara perfekt och det här bygger min press och ikväll glömde jag saker hela tiden som blev fel, kom ur takt, like what the h... happend? Ursäkta språket men det var frustrerande när man tänkte att det har gått så bra förut, med små fel. Men vad var skillnad då och nu ikväll? Jag glömde min gnista ikväll, glömde varför jag gör de jag gör, varför jag älskar att motivera människor. Pressen tog över min kärlek helt enkelt och jag glömde att tro på mig själv.

Ny video skall göras inom kort, jag ger inte upp! Men då skall jag gör det med passion, I do it my way... skiter det sig då, så Skit på då! :) (ta det lättsamt ;)) Jag vet nu, som jag inte visste ikväll.

Lär av mig och tro på er själva, ni kommer långt med det. Skiter det sig så det är bara att stig upp igen och gör om. Varför säger jag så här ikväll? Ge inte upp, drömmer du om något? Misstag lär du dig av, du blir starkare.


Nu tar vi helg, slapp, rensa tankar, ny energi
Who's with me?
/A

2 kommentarer:

  1. Styrkekram! Jag vet hur det känns! Som tur är kan du filma igen och då går det mycket bättre! :) Då syns passionen eftersom kärleken har övervunnit pressen och nervositeten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Man önskar att det räckte men en gång men äh! Jobba hårdare. du är så fantastisk bra, tjejen! <3

      Radera