bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Fullt hus

19 februari 2013

Fullt hus

Var till gymmet igår före min klass och blev glad att det var så många som tränade. Skulle ha gått på BodyAttack men det fylldes fort så, det blev benträning istället vilket jag behövde också! Måste höja på hatten till min deltagare igår, det är så kul att man kan prata, diskutera med sina kunder. Jag menar man behöver inte vara rädd för mig, jag är helt vanlig människa också. ;)

Benträning ingick:
djupa knäböj
utfallshopp
benpress
breda dödslyft
Glutes kick back (maskin)
+ 10 min uppvärmning på Crosstrainern

Och så prova jag en ny övning som kommer bild på senare. Ville testa den först. Benträningen gick rätt bra, körde inte så hårt men det känns idag ändå. :)

Idag så instruera jag på LadyLine och PILOXING kl. 16.30. Jag hoppas att träffar precis DU! ;)



Sleek Sexy and Powerful
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar