bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Back to life, Back to reality

04 februari 2013

Back to life, Back to reality

Vilken cool helg! Jag har haft det som ni läser riktigt bra. Bra inspiration och mycket nytt har man lärt sig. Jag har fått en tankeställare om mig själv och vad man vill och vad man kan. Inget är möjligt, bara att tro på sig själv och våga jobba för det även om det blir dåliga tider som svackor. Men det är då man lär sig.

Jag kommer att recensera om de olika passen och föreläsningarna senare, måste samma ställa allt och se helheten. Man är som i en träningsbubbla när man är på Nike Blast även om globen är som en bubbla så man glömmer allt utifrån och fokusera på den ena saken just då.




Bjussar på några bilder här men flera under veckan förstås. Denna vecka kommer jag att fokusera på Body Pump licens videon, slutet av veckan skall den filmas och jag skall klara av det. Mentalträning alla morgnar för jag skall gör den bra och jag skall ha licensen. 

Don't wait for it to happen, just do it!

Vi ses på pilatesinspirerad motion ikväll i Malax!

Kram/A

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara hålla med om att jag fått mig en tankeställare jag också efter denna helg. Föreläsningarna på Nike Blast var verkligen toppen på alla sätt och vis, de hade en minst sagt ett djup. Tusen, tusentack för en riktig toppenhelg i favoritstaden! Kramar! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej tack själv! :) Vi hade det bra, bara några missöden men mycket inspiration i bakfickan. Det här gör vi om. Kram och sköt om dig! <3

      Radera