bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Normal fredag

08 februari 2013

Normal fredag

Normal fredag med fredags städningen och pita bröd bak, recept hittar ni HÄR. Ikväll har jag några deltagare till Body Pump, trodde jag skulle få göra videon denna helg men videon upptagen, surt men jag får öva mera då isåfall. Nervös i magen för det.

Det jag hade köpt i stockholm, chai tea pulver (mycket gott) och smothie mix (risprotein, fläder, acai och björnbär) och trailmix bra att ha när man behöver lite energi och små hungrig, helt enkelt bra att ha i min väska. :) Chai pulver rekommenderar jag men andra har jag inte testa så mycket än så jag tänker inte nämna den riktigt än.

Nike lunarbase TR skorna, fantastiska sköna, mjuka och lätta skor. Stepen gick riktigt bra i dessa skor även om de är gula (jag ingen gul typ) men snygga på foten. ME LIKE A LOT.

Fortsätter med att öva på BP.

Vad gör ni på en vanlig fredag?

Kram på er!
/A

2 kommentarer:

  1. Lycka till med pumpen vännen - du klarar det! Vi ska ha fredagsmys med egna hamburgare! Så skönt att slappa efter en tuff vecka :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du är så snäll! Trevlig helg och hoppas vi ses snart! Kram! :)

      Radera