bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Sportlovsveckan

25 februari 2013

Sportlovsveckan

Hade en liten paus från bloggen för att jag hade lite annat att göra. Och jag vill ha något vettigt att komma med också när jag skriver här.

Ändring i schemat denna vecka pga. sportlovsveckan så inga vuxeninstitutskurser/medborgarinstitutkursen så den ser ut så här:

Tisdag: Piloxing kl. 16.30 Lady Line
Torsdag: StepBody kl. 17.00 MG Depån
Söndag: Piloxing Kl. 15.00 Lady Line

Förra veckans träning såg ut så här:

Mån: ben träning + egen klass i malax
Tis: Piloxing + armar, bröst, axlar träning
Ons: Pilatesinspirerad motion + Piloxing
Tors. StepBody + Pilatesinspirerad motion
Fre. Vila
Lör. Vila
Sön. Filmning Body Pump + Piloxing

Idag så känner mig lite överkörd, lättad och ingenting är omöjligt. Och veckans delmål är att ny musik/övningar till Piloxing och stepbody, söka mera jobb eftersom jag jobbar deltid med mitt företag.

Träningsplanering denna vecka är två dagar vila, minst 2 st styrketräning och kvartalsutbildning i Body Pump på lördag i Uleåborg! Tjohoo!

instagram pic mix, lördagsfilm, hemgjord pizza, kvällsnacks, sockerfri morotskaka (recept kommer snart!), Bosnisk kaffe, vårjackan på och på väg till jobbet med good feeling och närmast hjärta SSP.
Det är måndag och jag säger LET'S GO!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar