bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Stretch dag

27 februari 2013

Stretch dag

Samlade ihop några stretchövningar men också yoga stretch liknande övningar i ett kollage. Eftersom ibland skriker kroppen efter stretch och avslappning så jag tar fram min matta och boll även slänger in några balansövningar. Tips som man kan använda pilatesbollen för att stretcha också!

det finns tiotal övningar som jag tycker om här är några av dem. Varför gör man dessa övningar? Nu just göra jag det för att hitta lugn och att det skall vara skönt för kroppen. Vill man få bort dålig energi ett tips som kan funka att man är i barnets position (child pose yoga). men händer vid sida om kroppen.  skön ställning. För mig hjälper den rätt bra för man känner hur den "dåliga" energin går in i det kalla golvet.

Tacka alla fina kunder som gav mig så bra feedback igår. Ni gör mig glad. ♥

Delad lycka är dubbel lycka
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar