bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Jobb fri dag

17 februari 2013

Jobb fri dag

Helgen har varit att ladda upp batterier och en och annan sockerchock. Bruk inte va på så många kafferep på en dag men roligt!

Var på PartyLite på dagen igår och jag fick en liten sån här att man börja bli gammal känsla när man blir bjuden på partylite. Förknippas med mammas tupperware bjudningar förr i tiden. Roligt att träffa goda vänner och gott bakverk som väninnan hade gjort.

Fick stöd för fredagens Body Pump klass, positiva är ju att när man gör misstag att man vet att man har gjort bättre och kan bättre! Fick den kommentar att du var inte lik dig igår men roligt att vi får komma igen på Body Pumpen.

Efter kafferepet, blev det födelsedagskalas till en 6-åring. Mera tårta och gott, som tur hade de också salt saker också. Som ni har fattad så lever jag med min fästman som är bosnisk och det var en bosnisk födelsedagskalas. Bakverken är väldigt söta och salta bakverk väldigt salta men de har också mycket nyttigheter emellan. Men när det är fest så då är det faktiskt fest.

Även om jag har mest sportkläder på mig så är det kul att få klä upp sig och känna sig fin en stund att byta dojjorna till lite högre höjder.


Idag skall jag ta frisk luft och rensa skallen efter man vaknar upp i en socker-dagen-efter känsla. Tydligen inte van att äta så mycket socker på en dag. Små fnissar. Inget jobb idag :-/ för de jobbar med rören på Lady Line så vi har stängt idag!

Chill...
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar