bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: oh lala! soon summer

02 maj 2012

oh lala! soon summer

Även om det är lite kallt än så är det så härligt att se de gröna gräsmattorna och solen skiner! Själv idag kommer det att bli lite bråttom. Skall vara på ladyline (yeeeea!) och sen till mitt lilla gym i Närpes (också yeeea!) :) men jag önskar ju att det skulle få ha lite kortare avstånd men tidsoptimist som man är så tror jag att det funkar!

Skall under saxen idag också. Jag har fått långt hår tack vare Nixon tror jag det hette men lägger upp bilden senare! Men mina toppar är förskräckliga. När man får en snygg längd på håret så måste man klippa sig. Via skolan skall jag också. Kan ni tänka er jag har inte mycket kvar!

Försöker ladda upp en video som skall skickas in. Jag håller lite hemligt än före jag berättar om det. Hemskt egentligen att se sig själv i en video. Och jag hitta några saker man måste tänka på också. Ja.. Ibland är det lustigt när säger högt för mig själv att upp med huvudet och sitt längre ner när jag tittade på videon, gissa vem som satt i soffan och skrattade åt mig? :) Men jag fick en tankeställare. Jag vet att många har sagt att man skall filma en själv för då ser du felen. tyvärr är det sant men lite jobbigt att sig själv också. Positiva man lär känna sig själv mera då också.

http://www.livestrong.com/woman/ här kan ni läsa om PILOXING, snygg foto på dem också! :)

Skall försöka återkomma ikväll om mera träning!

So long! /A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar