bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ny kula och avslutningar

07 maj 2012

Ny kula och avslutningar

Känner mig lite yr efter helgens "to do"-lista eller kanske av alla kemikalier från igår. Vårstädningen och terrassen är ren. Så snart får ni bilder från våran terrass där jag skall få min solbränna i sommar. hehe.. Lördagen var helt bra. En av mina bekanta spelade på lokala baren och träffade gamla bekanta som var en liten överraskning faktiskt. Helt bra kväll men även om man inte intar alkohol så känslan av dagen efter, trött och seg  så fanns ändå där på söndagen.

Men man intar ny vecka med koreografi planering, fakturering, ansökan, vikariat bokning och nya klass planering samt kreativitet inom marknadsföring. Jag kommer även att avsluta ett kapitel ikväll. Det har länge inte funkat och jag funderar att det är dags att avsluta det kapitel. Jag vill gärna fortsätta med det för det finns de som brinner för det men ekonomisk ställt så går jag på minus, synd men man måste bara inse att det går helt enkelt inte. Inte kul men det måste göras. 

När jag berättar om sånt här så är det bara för att även om det inte funkar på alla ställen så ger jag ju inte upp utan funderar ut nya strategier och motivera. Jag kommer att starta något nytt på något nytt ställe och avsluta på ett ställe som man trodde att det skulle funka men ändå inte. Man lär sig helt enkelt. 

Utmaningar is the shit!

från pinterest.com
Over and out//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar