bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: lycklig!

29 maj 2012

lycklig!


Två nya skor rikare men aningen lite fattigare än förr. Men som sagt jag använder mina skor alla dagar så på det sättet. En som jag alltid använder och det är asics nimbus 13, enligt mig passar perfekt åt mina platta fötter för att jag har fotinlägg så därav den här neutrala sko använder jag. Mycket nöjd och bra dämpning, använd flera årstid eller hela mitt liv har jag använd mig av asics skor.

Nya som jag skall prova på är Nike free 3.0 v4 sko som nu när jag har på dem som en strumpa på foten, jätte lätta och så sköna. roligt att testa dem i sommarträningen utomhus. Prova att göra lite Piloxing moves med dem och de som inte vill vara barfota eller kan inte vara barfota så här har ni den perfekta skon den följer med vart än du går, det känns som man är barfota. Färgen visar lite annorlunda på bilden, de är mera orange/rosa lysande.

Idag har man extra energi och motiverad. Små saker gör en glad. Även om man måste betala för den lilla glädjen. :) Igår kvälls träning blev rygg+bröst som jag körde medeltungt på som jag varvade med 30 sec. intervaller som bestod av 5 min uppvärmning med hopprep. bröst och rygg övning 10-15 gånger som upprepades 3 gånger, varierade övningar så 4 bröst övningar och 4 ryggövningar, körde alltid en cardio emellan varv som bestod av burpees,"toe taps jumps" på halvmåne bollen och hopprep. bland övningarna så använde av balans plattan eftersom jag vill aktivera stabilitetsträningen också. Pga. min högra fot som jag ibland klagar på, slarv-foten men känns bättre nu när man blandar in olika stabilitetsövningar för att träna upp styrkan tillbaka.

Det var allt för idag och kom ihåg sista PILOXING inomhus ikväll kl. 20-21 på gymmet i Närpes, MG depån. Don't miss it! kom ihåg boka din tid!


Kärlek till alla //A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar