bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Vappen firandet

30 april 2012

Vappen firandet

Ännu en helg förbi. Hade ganska mycket att göra igen men det gillar vi ju förstås. Filmen är gjord skall bara skicka in den. så tack så mycket Sofia för hjälpen! Nu blir det spännande här efter. Bättre jag inte tänker på saken. :)

Så jag tog det lugnt resten av lördagen och testade att fixa mina fötter. Jag lovar att ge före och efter bilderna på mina fötter. Kallas för baby feet. Helt naturliga ingredienser. Så efter några dagar så får jag nya fötter, hoppas jag på i allafall. eller skinnet börja falla bort. När man tränar mest barfota så vill det bli att fötterna ser inte så fräscha ut.
Köpte på fitnesstukku.fi, priset runt 22€
Så jag hade lite spa kväll för mig själv med nytt shampo och balsam också förstås. Håret blev otroligt rent av det men som sagt måste använda den en tid före man vet om produkten är bra eller inte. Rent och glansigt blev av det första gången och innehåller inga parabener men aloe vera. 



Söndag blev lite annorlunda eftersom jag hade andra planer än som det blev men inte var det dåligt heller. Fick främmande från min fästmans sida och bjöd på lite mat och sånt. Så bytte jag däck senare på kvällen hemma hos mamma och pappa. Fick snacka liten stund med dem också. Mys! :)

Kladdkaka med hallonröra och grädde

Söndags terapi
Och ja jag byter mina egna däck, inte är man bilservice dotter förgäves inte! Och jag vill inte heller vara hjälplös när jag får punktering. Det är inte svårt man blir bara lite smutsig om händerna.

Okej, så till valborgsmässoafton. Vad göra? Skulle vara kul att göra något. Vet faktiskt inte sist jag skulle få dra på sig snygg suiten på sig. Så det blir ingen PILOXING ikväll i Kristinestad.

Men jag önskar alla en trevlig vappen och rolig första maj! Fira lugnt ;)


Soliga hälsningar//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar