bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: från en stund till en annan

30 maj 2012

från en stund till en annan

Mood swings kanske? Igår var man världens lyckligaste för att köpa två skopar imorse helt upp jagad av myror som kryper överallt i lägenheten. Så nu luktar hela lägenheten ättika och annat mysig lukt. I mitt sinne tänker jag die bastards die...!  Jo jag har en liten elaking i mig ibland när någon förstörd min frukost, så en sen frukost idag och fortsätta dödandet. Nu just en skata hackar på skräp påsen därute, den är fridlyst så jag får inte skjuta den. så vi har en liten djurpark här hos oss idag.

Det blev ingen Piloxing igår men vikarierade spinn/pump då istället. Ikväll StepBody kl. 19 och sen Pilatesinspirerad motion. Imorgon Malax! det kan hända om ändringar malax träningen men vi kör den här torsdagen och kanske vi flyttar till Tisdagar.

And here we go again//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar